آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

بانوی درخشان آریایی

ولنتاین

1390/4/29 14:53
نویسنده : مامانی
848 بازدید
اشتراک گذاری

٢٥ بهمن 1389 : ولنتاین دخملی و باباییش مبارک باشه . هر  دوشون عشقای ناز من هستن .

امسال نتونستم چیزی برای بابایی بخرم البته بابایی درک میکنه چون هوا سرده و نمیشه ببرمش بیرون . ایشالا بعداً با آرشیدای نازم جبران می کنیم.

حالا از آرشیدا ، آرشیدای نازم دخمل نازم خیلی دوست دارم . روز به روز خوشگلتر و نازتر میشی . چند روز با اواو  کردن ها با من صحبت می کنی  وقتی که تکرار میکنم یا جان می گم تو بیشتر تکرار می کنی . ، دل مامانی غش می کنه وقتی تو اینجوری باهاش حرف می زنی . ایشالا که همیشه سالم و ناز باشی .

آرشیدا گلی ، من و بابایی خیلی دوستت داریم .قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان سارینا
29 تیر 90 15:34
سلام چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه اگه دوست داشتین توی مسابقه به ما رای بدین کد ما 39